onsdag 23. november 2011

Endå fleire travle dagar!

I dag har husfrua og mannen virkeleg farta rundt inne på fastlandet etter lamper, garderober og alt
anna diverse utstyr som ein plutseleg kjem på at ein treng når ein skal flytte inn i nytt hus!
Kom me heim med bilen full? Nei, ikkje denne gongen heller. Men me har i allefall sondert terrenget, og da grundig! Så no gjenstår da bere å få kjøpa inn da som me har bestemt oss for!
I tillegg fekk me henta ting og tang som endeleg var klar til henting=)
I løpet av helga bør eg ha begynt å pakke, da grugleda eg meg til!
Desse har no komt i hus!!
 

1 kommentar:

  1. Heisann..
    De hyllene fra sebra er så fine!! har dere kjøpt dem?
    Kan tenke meg det er mye som må handles inn til ett helt nytt hus! Sikkert mye nips som man ikke har tenkt på heller..
    Blir spennende å følge med på hvordan dere får det i nye huset(",)
    (har svart på kommentaren din på min blogg)

    klem(",)

    SvarSlett