mandag 20. februar 2012

Litt fleire bilete

Då senker kvelden seg og eg har inntatt sofaen. Herleg!
Ei helg med huslege syssler har gått, det er stadig noko å gjera som helst
skulle vore gjort i går, men slik er det vel i nytt hus. Fortida står klesnorer på vaskerom
høgt på ønskelista. Så dersom nokon har ein god ide til snoroppheng på rom med skråtak er det
berre å gje ein lyd!
Her kjem litt nye bilete av nye, fine huset vårt.
"Katedralen" vår

Tapet på vegg frå Designers Guild

Loftstova. Er i tenkeboksen for å finne ut korleis vi vil møblere her (ein gong i framtida)

Hovudbadet

Kjøkkenet

Delar av stova sett frå kjøkkenet


5 kommentarer:

  1. utruleg flott!! kan tenke meg at dykk er fornøgde! :)

    gler meg til det blir vår tur :)

    SvarSlett
  2. Hei Stine , ååååå kor fint de har fått da. Eg får lyst til å fornya meg når eg ser kor fint de har fått da. God klem fra tanto i byn.

    SvarSlett
  3. HOME by linn: Tusen takk for det! Du har mykje å gle deg til!

    Tanto i byn: Korleis gjekk da med golvet, har de bestemt deke for nåke? Klem

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så kjempefint dere har fått det, skikkelig lyst og luftig....
    Og kjempeflotte gulv!!
    Vi er nok ikke der før om en god stund enda...
    Men det er stor trøst å se at dere til slutt har kommet dit: )

    Klem Iris

    SvarSlett
  5. Villa Fagerbakken: Tusen takk for det, me er veldig happy! Golva er faktisk noko av det me er mest nøgd med!
    Før du veit ordet av det er de i nett den samme situasjonen, gle deg!

    SvarSlett