søndag 6. mai 2012

J'aime eames

No er eg endeleg den stolte eigar av *heile* to Eames stolar!! Desse har stått på ønskjelista leeeenge...
Tanken er å ein gong få nok stolar til å ha rundt eit spisebord i stova, men kjenne at det kan ta ganske så lang tid. Eg smør meg med tolmod...Herren i huset var klar i sin tale då eg kom heim frå bytur med desse to i bilen, han hadde heilt klart brukt pengane på noko meir "vetig", som kanskje nye trommeskinn eller noko i den dur.. Godt du ikkje var med til byn, sa berre eg.
Likar og svært godt gyngestolen i same stil...ønske*ønske*


Skjønn dame ved sida av skjønn veske

2 kommentarer:

  1. Ja du var heldig med stolane , verre var det med lampane som me trudde var eit kupp. HIHIHI... Veldig fint med stort bor og litt grovt bord til disse stolane . Eg skjønner at du ønsker deg mange. Herrene i husene rundt om kring er skjelden og aldri enig med fruene om ka som er viktige ting å kjøpa , sånn er det berre. Vi hører ikkje på det øre når de begynner på den tiraden. God klem fra tanto , kos deg med dei nye stolane du.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kom tilfeldigvis over bloggen din, og lurte på hvilke fliser det er dere har i gangen og på badene? Er på utkikk etter noen fine polerte fliser:)

    SvarSlett